Med ‘JobOffice fjernhjelp’ trenger du ikke å få oppgitt kode fra kundeservice, for at Holte skal kunne fjernstyre skjermen din.

Hva er poenget med at man ikke trenger kode?
Dette kan faktisk bidra til at du får en mer effektiv hverdag. Dersom det vi skal hjelpe deg med er av en slik art at du selv ikke trenger å være tilstede, kan du dra ut og gjøre produktivt arbeid – mens vi ordner saken. Det eneste du trenger å gjøre er å aktivere tilgang til maskinen din før du drar ut.

SLIK AKTIVERER DU FJERNHJELP I JOBOFFICE

  1. Gå til menyen ‘Hjelp/Brukerstøtte’.

fjernhjelp_1

2. Klikk på linken ‘Start fjernhjelp’.

fjernhjelp_2

3. Følgende bilde vil da fremkomme:

fjernhjelp_3

 

  • Bekreft at du har lest ‘ofte stilte spørsmål‘.
  • Klikk på linken ‘Send e-post’ og beskriv hva du trenger hjelp til.
  • Bekreft at du har sendt e-post eller avtalt på telefonen hva du trenger hjelp til.

4. Klikk på knappen ‘Gi tilgang til maskinen’. Følgende bilde vil da fremkomme:

fjernhjelp_4

5. Så lenge dette vinduet er åpent, har Holte tilgang til å fjernstyre skjermen din. Straks vi blir ledig kobler vi oss opp og ser på det du har beskrevet i e-posten.

Merk: Forsikre deg om at at datamaskinen ikke er inntstilt på å gå i dvalemodus. Dersom dvalemodus intreffer vil vi i såfall ikke kunne koble oss opp mot maskinen din.

6. Når vi er ferdig legger vi igjen en beskjed på skjermen din, slik at du vet hva som har blitt utført. Deretter lukker vi bildet over og kobler oss ned. Holte har fra da av ikke lengre tilgang til maskinen, før du på nytt klikker på ‘Gi tilgang til maskinen’.