Ny versjon av JobOffice og PocketLink er nå lansert. Husk å oppdatere systemet på kontoret og nettbrettene for å få tilgang til nyhetene og forbedringene i den nye versjonen.
Nyheter og forbedringer mm. i JobOffice og PocketLink
• Prosjekt: Her er det lagt til kolonne for status i prosjektsøk-bildet.
• Forbruk/faktura: Brukerne kan nå om ønskelig overstyre kostpris ved registrering av varer fra prisbok til
forbruk/faktura.
• Boligmappa: Leiligheter i blokk blir nå listet opp riktig ved søk i JobOffice.
• Synkronisering vedrørende endringer i JobOffice som skal over til HoltePortalen er forbedret.
• Prisbok: Oppdatering av priser for Solar feilet etter implementert støtte for FTP/S.
• Kalender: Kalendervisningen ble ikke oppdatert ved f.eks. endring av medarbeider.
• Faktura: Oppretting av EHF-faktura feilet for sluttfaktura dersom det manglet verdi for «enhet».
• FDV: Generering av FDV-dokumentasjon kunne gi feil dersom PDF-dokumentet hadde
endringsbeskyttelse.
• Regnskapseksport: Filnavn for eksportfil til Zirius/Visma Scenario er endret slik at filnavnet nå ikke
inneholder ekstra punktum.
• Prosjekt: Deaktiverte medarbeidere var synlig i nedtrekksliste i timelistevisning i forbruksfanen
• For programoppdateringer for PocketLink så kommer det nå varsler riktig for Android-enheter.
Installerer siste versjon av JobOffice for å få alle de nye funksjonene og forbedringene.
Velg menyvalget «System» i JobOffice og velg deretter «Se etter programoppdateringer i JobOffice». Alternativt kan du starte JobOffice på nytt. Da får du et varsel om at en ny versjon er tilgjengelig, og mulighet for å laste den ned. Etter at du har installert den nye versjonen av JobOffice, vil den nye versjonen av PocketLink også være tilgjengelig, og PocketLink-brukerne får et varsel om dette på sitt brett.
For dere som er avhengig av at ekstern leverandør foretar oppgraderingen av JobOffice, kan leverandøren benytte følgende lenke: her.
Henvendelser sendes til support@joboffice.no eller ved å ringe oss 45 50 60 70.
Hilsen
JobOffice teamet